Kdo je on-line
|
V tuto chvíli je 4 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
|
|
Telefonní automaty a co s nimi - aktuality 2011/4
Autor: webadmin - Friday, 11.03. 2011 - 23:00:00
Téma: Telefonní automaty
|
Telefonní automaty a co s nimi
3. část série věnovaná telefonním automatům se zabývá rentabilitou provozu telefonního automatu a možnostmi jak zvýšit jeho používání.
Telefonní automaty - aktuality 2001/04 - J+R, spol. s r.o.
Pokud se Vám email nezobrazil správně, originál textu naleznete
zde.
|
|
Telefonní automaty - aktuality - 2001/04 |
|
|
- Z telefonního automatu se málo volá
- Zbytečně se platí paušál za telefonní linku, provoz je nerentabilní, zejména mimo sezónu
Třetí část série informací pro majitele a provozovatele telefonních automatů
Tentokrát o rentabilitě a využívání
Telefonní automat je málo využívaný, málo se z něj volá
Důvodů je hned několik, ale většina je velmi snadno řešitelná
- Obsluha telefonního automatu je odlišná od veřejných telefonních automatů (dále jen VTA), především v tom, že u velkého počtu privátních telefonních
automatů je na začátku hovoru nutné stisknout tarifní tlačítko (většinou červené barvy), v opačném případě volaný neslyší volajícího z telefonního automatu. I když je telefonní
automat opatřen návodem k obsluze s upozorněním na nutnost stisknutí tlačítka, málokdo se s návodem seznámí, to je zcela běžná věc.
Příčina : Telefonní automat je připojen buď ke státní telefonní lince bez služby "Přenos tarifních impulzů" a nebo k vnitřní lince
pobočkové telefonní ústředny.
Řešení : Na státní lince zajistit službu "Přenos tarifních impulzů", telefonní automat připojený k pobočce ústředny připojit ke státní lince.
Tarifní impulz je odeslán ústřednou operátora do telefonního automatu po uskutečnění spojení na začátku hovoru a není tak nutné stisknout tarifní
tlačítko. Telefonní automat se pak chová zcela identicky s VTA. Kromě toho chrání majitele-provozovatele před nezpoplatněnými pokusy o hovor (omyl, hlasová schránka apod.),
které ale operátor naúčtuje.
- Z telefonního automatu se málo volá
Příčina : U telefonního automatu chybí informace o ceně hovoru a návod k obsluze. Chybí propagace možnosti použití telefonního automatu.
S každým novým telefonním automatem byl dodán návod k obsluze pro volajícího, ale s časem byla většina návodů zničena, poškozena
a navíc většina návodů postihovala stav v době, kdy hovory byly účtovány podle počtu tarifních impulzů, to platí dodnes ale jen u VTA.
Od volání z telefonního automatu odrazuje jednak všeobecné povědomí o cenách hovorů z VTA, kde je dnes min. vhoz 15,- Kč, a chybějící informace o cenách hovorů u konkrétního telefonního automatu to jen
podtrhuje, a dále chybějící návod k obsluze.
Od 01.ledna 2001 jsou ale hovory uskutečněné z účastnických linek účtovány podle času (většinou v režimu 120+60s, 60+60s, 60+30s a nebo 60+1s). V původních návodech
se ale s touto změnou nepočítalo, volající tedy neví jaká je cena hovoru z telefonního automatu, resp. jak dlouho bude moci hovořit za vhozené mince do jednotlivých směrů (místní, meziměstské, mobilní, mezistátní atd.).
Řešení : K telefonnímu automatu umístit návod k obsluze doplněný o informaci o aktuálních cenách, za které lze hovor uskutečnit.
Na vhodném místě propagovat telefonní automat, např. samolepkami na vstupních dveří, u recepce apod. Samolepky byly dodávány např. s telefonními automaty ORION, Diament a Diament 2.
V posledním emailu této série obdržíte informaci o námi připravované akci pro majitele-provozovatele telefonních automatů, která tento problém pomůže vyřešit.
- Nevhodné umístění, chybná instalace
- Nečitelný displej
a protože na displeji telefonního automatu jsou zobrazovány informace např. o výši vhozu, voleném čísle apod., volající se tyto důležité informace nedozví a hovor neuskuteční, předpokládá poruchu automatu
Příčina : Telefonní automat je umístěn na málo osvětleném místě - displeje telefonních automatů nejsou podsvětlené
Telefonní automat je umístěn příliš vysoko - platí zejména pro Vector VT-100, který má velmi špatně čitelný displej při pohledu zespodu.
Optimálně by měl být displej automatu ve výšce cca 120 cm od země, u VT-100 i níže
Řešení : Změna umístění na lépe osvětlené místo (pozor - světlo na stěně přímo nad automatem není vhodné), snížit výšku instalovaného telefonního automatu
- Nevhodné umístění
Příčina : Umístění na frekventovaném místě, nejčastěji s úzkým profilem (úzká chodbička, vchod do kuchyně, vstup), na příliš hlučném místě, na místě bez soukromí, na "zastrčeném" místě. Na pomyslném žebříčku nejhoršího umístění
telefonních automatů by se umístila, dnes již neexistující, síť čerpacích stanic JET (umístění v prostoru o šířce cca 60 cm mezi zdí a automatem na kávu a vůbec nejhorší - umístění telefonního automatu ve vstupní
místnosti na pánské WC o rozměrech 2 x 1,5m se 2 dveřmi a umyvadlem).
Řešení : Umístit telefonní automat na vhodnějším místě, kde bude mít volající přiměřené soukromí. Na základě dlouholetých zkušeností jsou naši technici schopni při servisním zásahu přímo na místě navrhnout
vhodné místo pro umístění
Zbytečně se platí paušál za telefonní linku, provoz je málo rentabilní, hlavně mimo sezónu
Příčina : Telefonní automat je připojen samostatně k analogové státní telefonní lince. Na první pohled to vypadá jako rozpor s jedním z výše uvedených řešení. Na rentabilitě a četnosti použití telefonního automatu mají samozřejmě vliv i
další, již dříve popsané, aspekty - nevhodná montáž a umístění, chybně nastavené tarify atd.
Řešení : Ačkoliv uvedená příčina nerentability je v rozporu s výše uvedeným doporučením o připojení telefonního automatu přímo ke státní telefonní lince, tak při malém využívání a nebo
v době, kdy dochází k omezení nebo až k přerušení provozu, např. u rekreačních zařízení mezi zimní a letní sezónou, u školských zařízení v době prázdnin apod., je zřejmé, že provoz telefonního
automatu je provoz skutečně nerentabilní.
Tomu však lze předejít vhodnou volbou a kombinací služeb operátora a lze tak ušetřit na nejčastějším paušálu až 474,- Kč měsíčně a nebo dokonce neplatit vůbec celý paušál ve výši 594,- Kč.
Ročně tak lze ušetřit tisíce korun.
Tyto změny v poskytovaných službách operátorů zajišťujeme zcela běžně při auditech a optimalizacích telefonních účtů našich zákazníků i majitelů-provozovatelů telefonních automatů.
Aktuální adresa a aktuální kontakty
Na konci roku 2009 došlo k přestěhování naší provozovny a servisu na novou adresu a současně i ke změně telefonních čísel, ačkoliv o
změně jsem naše zákazníky a partnery informovali emaily ve dvou vlnách, mnozí si změny nezaznamenali do svých kontaktů, proto je
znovu uvádíme:
Nová adresa provozovny a servisu a pro zasílání balíkových zásilek :
J+R, spol. s r.o., Cejl 76, 602 00 BRNO
t.č. : +420 545 218 578, +420 5 4325 4325
Adresa pro poštovní zásilky
J+R, spol. s r.o., P.O.BOX 642, 66142 BRNO 2
Adresa sídla společnosti
J+R, spol. s r.o., Stránského 3033/28, 66142 BRNO 2
IČO: 47912154, DIČ: CZ47912154
a veškeré elektronické adresy zůstávají beze změny
všeobecná - info@jplusr.cz
servis - servis@jplusr.cz
S přáním pěkného dne
Jindřich Řezáč
jednatel společnosti
e-mail : info@jplusr.cz, servis@jplusr.cz
WWW : www.jplusr.cz, www.jplusr.eu, www.r-eltech.cz,
www.asconn.cz, www.asconn.sk
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společnost J+R, spol. s r.o. je zapsána v OR u KS v Brně, oddíl C, vložka 10041
Předchozí části série o telefonních automatech :
|
Telefonní mincovní automat ORION
Telefonní mincovní automat VECTOR VT-100
Telefonní mincovní automat VECTOR VT-200
Telefonní mincovní automat AWB MULTITARIF
Telefonní mincovní automat NEOCOM DESK
Telefonní mincovní automat DIAMENT
Telefonní mincovní automat DIAMENT-2
Telefonní mincovní automat AWS-6/C
|
|
Hlavní stránka
Typy automatů
Aktualizace tarifů
Servis telefonních automatů
|
Copyright © 1999-2011 J+R, spol. s r.o. |
Poslední
aktualizace 10.03.2011 |
Vaše případné dotazy a připomínky očekáváme na e-mailové
adrese : webmaster@jplusr.cz
Použití materiálů a informací ze stránek www.jplusr.cz, www.jplusr.eu, www.asconn.cz, www.asconn.sk, www.telefonniautomaty.info, www.telefonni-automaty.info,
www.tarifikace.info a www.r-eltech.cz je možné pouze se souhlasem webmastera.
|
|
|
| |
Přihlásit se
|
Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
|
Hodnocení článku
|
Průměrné hodnocení: 0 Účastníků: 0
|
|
"Telefonní automaty a co s nimi - aktuality 2011/4" | Přihlásit/Registrovat | 0 komentářů |
| Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah. |
|
|
|
Přihlášení
|
Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
|
Ankety
|
Zatím není žádný obsah pro tento blok.
|
Nejčtenější články
|
Zatím není nejčtenější článek.
|
Kategorie
|
· Všechny rubriky · Registrace
|
Archív článků
|
Starší články
|
|